اشعار احمدیزدانی

اشعار ذخیره و بازنگری نشده احمد یزدانی

عالم دین دچار یک غدّه است

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ

مثنـــــویهـــــای پاک دارم مـــــن

 
از ستم قلــــــب چاک دارم مــــن
 
نیســـت دیگـــر شراب عقده گشا
 
در رَگَم مِی چـــو تاک دارم مـــن
 
 
 
در جــــوانی ستــــاره باران بود
 
قلـــبِ شـــورو نشــاط ایران بود
 
تا کـــه لـــــذّت بـرم ازاو گفتنـــد
 
یک شهیـــــــد و پلاک دارم مــن
 
 
 
بسته دست و گشـاده شـــــد بازو
 
کـــرده بر لشکــــر خمینـــــی رو
 
گفته ام مــن که اهــــل اسلامــــم
 
منطـــــق دین مــلاک دارم مـــــن
 
 
 
پا بـمیــــدان انـقـــــلاب افـتـــــــاد
 
نِگَهَـــــم ســـــوی آفتــــاب افتـــاد
 
حــــرفهـــای امــــام حرف حساب
 
ریشه در عمــق خـــاک دارم مــن
 
 
 
شادمــان رفتــــه ام بـه اردویــش
 
وای از خنجــــر دو ابـرویـــــــش
 
زده زانــو نمـــــوده ام تعظیــــــم
 
یــادِ آن روز پــاک دارم مـــــــــن
 
 
 
رفــــــت ذلّــــــت و آبــرو آمـــــد
 
آب رفتـــه بســـوی جـــــو آمــــد
 
رهبــــرِ نازنیـــن و ســــرور من
 
با حضورش چه بـاک دارم مــــن
 
 
 
کشــور دین و دل ز جا برخاست
 
کرد مـلّت هـر آنچه را میخواست
 
مـرجعِ شیعــه حاکــــم و ســـرور
 
بویِ گــل عــطـــــرناک دارم مــن
 
 
 
حالیــه دارم این دعــــای بلنــــــد
 
ای خــدا بر شـــــرافتت سوگنــــد
 
دســــت آل سعـــــود را بــربنــــد
 
رندم وسینـه  چـــــاک دارم مـــن
 
 
 
ای جوانان پاک کشــــور مــــــن
 
تیـــغ تیــــزیدو جنستــان آهـــــن
 
هســـت صــــدّام عبـــــرت تاریخ
 
یادی از یک هــــلاک دارم مــــن
 
 
قطعاً آلِ سعــود یک عقــــده است
 
عالَــم دین دچار یک غُــــدّه است
 
میکنـــد ســــرنگــــون یقین دادار
 
بهـــرِ فــــرعـــون مغاک دارم من
احمدیزدانی
(کوتوال)
 
 


  • احمد یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اشعار احمدیزدانی

در این وبلاگ اشعار گاهاً خام و بازنگری نشده که ممکن است دارای عیوبی هم باشند از شاعر معاصر احمدیزدانی با تخلّص کوتوال در دسترس علاقمندان شعرو ادب فارسی قرار دارد

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی